Първоначално публикувано от pakumba
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-ца не върви защо?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщениезагуба на компресия при ниски обороти
Демек ако държи високи обороти нема време да избега и си има - така ли да се разбира ?AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
Comment
-
Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщениеДобре сте сменяли вие сегменти с 2 ръка, а компресия след това мерена ли е? Пуши ли при форсаж?
Comment
-
Кой е тоя майстор.КаЗваш че много ги е правил,а твоята сега не вьрви.Действително ако им раЗбира трябва да открие причината.Това с сегментите втора рака не е добре много.Ако имаш от кьде да вЗемеш дюЗи да пробваш,няма да е лошо.
Ако ти трябва нещо За тоя мотор от електрониката имам всичко,ще се раЗберем някак си.
Comment
-
Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщениеКой е тоя майстор.КаЗваш че много ги е правил,а твоята сега не вьрви.Действително ако им раЗбира трябва да открие причината.Това с сегментите втора рака не е добре много.Ако имаш от кьде да вЗемеш дюЗи да пробваш,няма да е лошо.
Ако ти трябва нещо За тоя мотор от електрониката имам всичко,ще се раЗберем някак си.
Comment
-
Преди да се прави каквото и да било, първо трябва да премерите компресия! Това да сложите употребявани бутала и сегменти не е било никак добра идея. С времето цилиндрите буталата и сегментите се износват неравномерно. В следствие на това първоначалната окръжност се превръща в овал. При работилия двигател буталата и сегментите пасват на овала на цилиндрите. Като вземеш бутала и сегменти от един двигател и ги сложиш на друг, това напасване вече го няма и като резултат пада компресията.
Успех!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Това със сегментите е било най-голямата глупост, която майстора ти е могъл да сътвори. Така и така двигателя е бил разглобен, ако го е пратил да шлайфат цилиндрите или да набият ризи, ако буталата наистина са били здрави и е сложил нови сегменти сега колата ти щеше да върви като самолетAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Моя майстор в такъв случай директно би им казал да си вземат колата и да търсят друг да прави глупоститеAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеТова със сегментите е било най-голямата глупост, която майстора ти е могъл да сътвори. Така и така двигателя е бил разглобен, ако го е пратил да шлайфат цилиндрите или да набият ризи, ако буталата наистина са били здрави и е сложил нови сегменти сега колата ти щеше да върви като самолет
---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:30 ----------
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеМоя майстор в такъв случай директно би им казал да си вземат колата и да търсят друг да прави глупостите
АЗ му препоръчах майстор,но всеки гледа евтиното,а то почти винаги иЗлиЗа по скъпо.
Comment
-
И като ти сложи употребявани сегменти, ключа на сегмента мерихте ли, да не отива къде 2-2,5мм.Това е луфта дето двата края се доближават.Баси майстора!По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеИ като ти сложи употребявани сегменти, ключа на сегмента мерихте ли, да не отива къде 2-2,5мм.Това е луфта дето двата края се доближават.Баси майстора!
Comment
Comment