Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца не върви защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
    започнете с мерене на компресия и продължете с читава диагностика да си каже дебитомер, ламбда, аванс и сякакви такива неща дали са ок.Аз лично залагам на нещо недобре направено при ремонта и загуба на компресия при ниски обороти
    Тя и преди ремонта беше така.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
    Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
      загуба на компресия при ниски обороти
      Тва ми звучи като "понеже са ниски оборотите и компресията има време да избяга"
      Демек ако държи високи обороти нема време да избега и си има - така ли да се разбира ?
      AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
        Добре сте сменяли вие сегменти с 2 ръка, а компресия след това мерена ли е? Пуши ли при форсаж?
        Не пуши при форсаж днеска обърнах внимание.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
        Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

        Comment


        • #34
          Кой е тоя майстор.КаЗваш че много ги е правил,а твоята сега не вьрви.Действително ако им раЗбира трябва да открие причината.Това с сегментите втора рака не е добре много.Ако имаш от кьде да вЗемеш дюЗи да пробваш,няма да е лошо.
          Ако ти трябва нещо За тоя мотор от електрониката имам всичко,ще се раЗберем някак си.
          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
            Кой е тоя майстор.КаЗваш че много ги е правил,а твоята сега не вьрви.Действително ако им раЗбира трябва да открие причината.Това с сегментите втора рака не е добре много.Ако имаш от кьде да вЗемеш дюЗи да пробваш,няма да е лошо.
            Ако ти трябва нещо За тоя мотор от електрониката имам всичко,ще се раЗберем някак си.
            Вземи си дай скайпа ако влизаш изобщо там ..
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
            Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

            Comment


            • #36
              Може би забравих да отбележа, че и от капачката за маслото пуши бяло и духа.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
              Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

              Comment


              • #37
                Преди да се прави каквото и да било, първо трябва да премерите компресия! Това да сложите употребявани бутала и сегменти не е било никак добра идея. С времето цилиндрите буталата и сегментите се износват неравномерно. В следствие на това първоначалната окръжност се превръща в овал. При работилия двигател буталата и сегментите пасват на овала на цилиндрите. Като вземеш бутала и сегменти от един двигател и ги сложиш на друг, това напасване вече го няма и като резултат пада компресията.

                Успех!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Това със сегментите е било най-голямата глупост, която майстора ти е могъл да сътвори. Така и така двигателя е бил разглобен, ако го е пратил да шлайфат цилиндрите или да набият ризи, ако буталата наистина са били здрави и е сложил нови сегменти сега колата ти щеше да върви като самолет
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #39
                    Аз не знам за уважаващ себе си майстор да сложи употребявани сегменти

                    Comment


                    • #40
                      Моя майстор в такъв случай директно би им казал да си вземат колата и да търсят друг да прави глупостите
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        Това със сегментите е било най-голямата глупост, която майстора ти е могъл да сътвори. Така и така двигателя е бил разглобен, ако го е пратил да шлайфат цилиндрите или да набият ризи, ако буталата наистина са били здрави и е сложил нови сегменти сега колата ти щеше да върви като самолет
                        Да,голяма глупост е,но не само майстора е виновен,а и собственика на колата.

                        ---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:30 ----------

                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        Моя майстор в такъв случай директно би им казал да си вземат колата и да търсят друг да прави глупостите
                        И аЗ доста пьти сьм правил като твоя майстор.По добре нищо от колкото губене на време с глупости и после оплюване Заради спестени 100/200 лева За момента.

                        АЗ му препоръчах майстор,но всеки гледа евтиното,а то почти винаги иЗлиЗа по скъпо.
                        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                        Comment


                        • #42
                          Позната история
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #43
                            И като ти сложи употребявани сегменти, ключа на сегмента мерихте ли, да не отива къде 2-2,5мм.Това е луфта дето двата края се доближават.Баси майстора!
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              И като ти сложи употребявани сегменти, ключа на сегмента мерихте ли, да не отива къде 2-2,5мм.Това е луфта дето двата края се доближават.Баси майстора!
                              Знам ли го какво е мерил
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                              Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                              Comment


                              • #45
                                Смених дебитомер и свещи с нови.
                                Дебитомера е на бош 019, а свещите са denso.
                                Разлика в ниските обороти няма, иначе във високите си лети, но в ниските до 3500 все едно съм я пуснал по енерция.
                                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                                Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X